Odchudzanie fakty i mity


Powiem tak: odchudzam się praktycznie od zawsze. Fakt, że często robię to niepotrzebnie, na wyrost, bo jestem przyzwyczajona do odchudzania, bo tak trzeba itd. Jednak jakiś czas temu faktycznie byłam zmuszona schudnąć, bo... z różnych powodów znacznie zwiększyłam swój rozmiar. Udało się z L przejść na M i to całkiem łatwo, niestety zanim opracowałam strategię odchudzania dla siebie minęło trochę czasu i kosztowało mnie to wiele nerwów przy ogromnej liczbie dietowych eksperymentów. Gdybym posłuchała dietetyków może byłoby łatwiej, a tak? No ale efekt się liczy, jeśli zależy wam na efekcie, zanim rozpoczniecie dietę a nawet w czasie jej trwania zajrzyjcie do ebooka "Odchudzanie fakty i mity". Całkiem nieźle systematyzuje wiedzę i moim skromnym zdaniem jest dosyć przydatny. Co najważniejsze jest ZA DARMO. Kliknij, żeby ściągnąć ebooka "Odchudzanie fakty i mity" za darmo

Komentarze

Popularne posty