HIIT w domu?

Hiit w domu? Nie ma sprawy, zaraz podam przykłady. Ba! nawet całe plany treningowe.

Ale to za moment, bo przyzwoitość każe mi dodać krótkie wyjaśnienie.

Nie nie będę wyjaśniać czym jest HIIT. Każdy, kto interesuje się aktywnym odchudzaniem powinien o nim słyszeć. W telegraficznym skrócie to rodzaj krótkiego wysiłku, który NAJINTENSYWNIEJ modeluje metabolizm, kondycję i sylwetkę.
Przy tym rewelacyjnie odchudza. Więcej informacji na jego temat znajdziecie w sieci. Ja chciałam o czym innym...

Specyfika ćwiczeń

Specyfika HIITowych ćwiczeń sprawia, że trochę trudno wykonywać je w domu. Trzeba mieć pomysły. A bez orbitreku, rowerka, steppera czy bieżni mnie osobiście trudno było trenować w ten sposób.
Jeśli robiłam HIIT to tylko na świeżym powietrzu: truchtając i sprintując albo na rowerze.

Od dwóch lat (fakt, ze niezbyt intensywnie, ale jednak) szukałam jakichś BARDZO KONKRETNYCH podpowiedzi odnośnie tego jak robić HIIT w domu, ale nie znajdowałam.

Olśnienie dzięki Miss Ferreira


Kto interesuje się blogosferą modową na pewno zna tę kobietkę. Uwielbiam jej teksty, a i zdjęcia są świetną inspiracją. Na blogi modowe zaglądam rzadko, ale obserwuję Miss Ferreirę na FB i dzięki temu, tj. dzięki niej trafiłam na stronę z genialnymi treningami HIIT - idealnymi do domu.

Jeśli szukacie gotowych treningów przejrzyjcie post Sary:
http://www.misscferreira.blogspot.com/2014/02/cwiczenia-na-brzuch-i-upiekszanie-w.html
znajdziecie w nim link do strony z gotowcami treningowymi (HIIT, Tabata i inne metody) dla kobiet i mężczyzn.

Dla mnie osobiście to naprawdę niesamowite odkrycie!

Sprzęt do HIIT'u


Sprzęt nie jest potrzebny, ale rowerek stacjonarny lub orbitrek bardzo wiele ułatwia. Ja osobiście uwielbiam rower, bo w trakcie jazdy można czytać.
Z kolei ćwicząc na orbitreku można z powodzeniem słuchać audiobooka lub oglądać tv.

Zakup takich sprzętów nie wymaga jakichś nie wiadomo jakich wydatków. 

>WYKAZ DOSTĘPNYCH W SPRZEDAŻY ORBITREKÓW<

 

>WYKAZ DOSTĘPNYCH W SPRZEDAŻY ROWERÓW TRENINGOWYCH<



Komentarze

Popularne posty