Mniam, mniam, alle młyn!

W końcu udało mi się zebrać w sobie i przysiąść do napisania zapowiadanej recenzji sklepu ze zdrową żywnością, który znam, i w którym kupuję już od jakichś sześciu czy siedmiu lat. Bogutynmlyn.pl, bo o nim mowa zachwyca bogactwem asortymentu. Można kupić tam spożywcze cudeńka z całego świata, najrozmaitsze przybory kuchenne, oraz (co oczywista) mąki, makarony, kasze i produkty zbożowe wszelakie. Każdy znajdzie tam coś dla siebie, ale że nie ma lekko i ten sklep ma pewne minusy. Zaraz i o nich napiszę. Na pierwszy ogień jednak - zalety.



Ogromny wybór dóbr wszelakich
Z dosłownie całego świata. To coś, co zachwyca mnie najbardziej, bo w jednym miejscu mogę wybierać między wszystkimi "cudownymi" jagodami znanymi z mediów (i z sieci), między olejami i oliwami, mąkami z roślin, o których nawet nie słyszałam, czy wreszcie między kawami, herbatami i gotowymi produktami np. ciasteczkami, z których większość smakowo zachwyca.

Łatwość zawierania transakcji
W sklepie nie muszę się logować, żeby cokolwiek kupić. Wystarczy, że podam swoje dane i po sprawie. Oczywiście robiąc regularnie zakupy założyłam w pewnym momencie konto, ale nie jest to warunek konieczny do sfinalizowania transakcji. Tym, co mnie irytuje w bardzo wielu sklepach jest właśnie wymóg rejestracji i to już po zakończeniu robienia zakupów, w Bogutynmlyn.pl nie ma takiej konieczności. Po prostu na koniec podajemy swoje dane i płacimy (lub wybieramy opcję za pobraniem) i po sprawie.
PS Zarejestrować się warto, bo stali klienci dostają rabaty :-). To też bardzo dobra praktyka!

Zawsze wiem co jest i co się dzieje
W przypadku tego sklepu nie ma problemu takiego, że jakiegoś produktu nie ma na stanie, a wyświetla się on na liście. Jeśli produktu nie ma z reguły znika dość szybko i człowiek nie musi się niepotrzebnie irytować przeszukując bazy, bo bazy są zawsze (no, z reguły - jeśli chodzi o ścisłość) aktualne i na dodatek przy każdej pozycji podano ilość danego towaru na stanie - to dla osób, które ew. chciałyby zrobić większe zakupy.
Po złożeniu zamówienia obsługa na bieżąco informuje mnie co się z nim dzieje. To też lubię, bo chcę wiedzieć kiedy mogę spodziewać się przesyłki, czy moje pieniądze dotarły, czy są jakieś problemy czy ich nie ma. Dla porządku - nie zdarzyła mi się jeszcze sytuacja, w której pojawiłyby się jakiekolwiek problemy w realizacji zamówienia.

Gratisiki - coś co kocham
Co prawda jeśli chodzi o gratisy jeszcze nie "obczaiłam" jakie tam obowiązują reguły, ale dość często zdarza mi się, zwłaszcza przy sporych zakupach, dostawać coś ekstra - gratisowy dodatek do przesyłki. W ten sposób rozkochano mnie w pewnych ciasteczkach :-). To niezły haczyk na klienta takiego jak ja.

Minusem jest chaos
Jedno jedyne zastrzeżenie jakie mam do sklepu jest zastrzeżeniem natury technicznej (estetycznej?). Po wejściu na stronę zawsze czuję się lekko zagubiona i gdy nie mam sprecyzowanej listy zakupów (gdy wiem co chcę korzystam po prostu z wyszukiwarki produktów) muszę długo buszować po poszczególnych kategoriach by na nowo się w nich odnaleźć. Poszczególne produkty powtarzają się w nich, nazwy kategorii są wg mnie średnio intuicyjne i to może zdziebko irytować.

Jak widzicie zastrzeżenie mam tylko jedno, gdyby nie ono sklep byłby dla mnie sklepem idealnym. W zasadzie... i tak jest, bo lepszego jak dotąd nie znalazłam.




Komentarze

Popularne posty